Biography of Artist Bhim Puri




Biography 

बुबा हकराज र आमा कमला पुरीको कोख बाट कान्छा छोरा भीम पुरीको जन्म २०३४÷११÷०२ मा भएकोहो । हामी दुई दाजुभाइ मात्र छौ म कान्छा छोरा हुं । २०७० सालमा बुबाको निधन भयो । म  श्री जनता उच्च मा. बि. मा अध्यायन गरी माध्यमिक तह सम्म मात्र अध्यायन गरेको । मध्यम परिवारमा हुर्के बडेको महिले सानै देखि चित्रकलालाइ आफ्नो रुचिको बिषय बनाए म सानै देखि चित्र कोर्न रुचाउदथे स्कुलमा शिक्षकले केहि चित्र बनाउन लगाउनु हुिन्थयो र म खुशी भएर चित्र कोर्दथे । पढाइ पनि राम्रै थियो टिफीनको पैसाहरु जम्मा गरेर रङहरु किन्थे मलाइ चित्रकलाको लागी प्रेरणा मेरो दाजु र शिक्षक बिध्या पौडेल ज्यु बाट पाएको हुं । त्यो बेला स्कुलमा मेरो साथीहरुले मलाइ चित्र बनाउन लगाउथे र म पनी खुशी भएर चित्र कोर्थे त्यसै गरी मलाइ हौसला अनि प्रेरणा मिल्दै गयो ।  त्यसै गरी दिन बित्दै गयो महीले माध्यमि तह सम्ममै पडाइलाइ बिट मारे । २०५९ साल Renasha Fine Art Academy मा प्राध्यापक बिपिन घिमिरे ज्यू बाट चित्रकला सिक्न थाले रेनसा फाइन आर्ट बाट धेरै कामहरु सिके । र रेनसा फाइन आर्ट बाट दुई पटक समुहिक चित्रकला प्रदशनी गर्ने अवसर पाए केही बर्ष । त्यस पछी म आफ्रनै गाउ मोरङ फर्के । गाउमा साना साना बिध्यार्थी हरुलाइ चित्रकला सिकाउन थाले । २०६१ सालमा श्री पञ्चायत उच्च मा.बि.मा पथरी मोरङमा रजत महोत्सबमा चित्रकला प्रतीयोगीतामा सहभागी भइ प्रथम पुरस्कार हात पार्न सफल भए । मेरो जिवनमा चित्रकारीतामा हौसला प्ररणाले चुम्न थाल्यो । चित्रकलालाइ मेरो जिवनको अंग सम्झेर जिवनको एउटा पाटो सम्झेर चित्र कलालाइ निरन्तर अभ्यास गर्नथाले आफुमा भएको कलालाइ सादा क्यान्भासमा उतार्न थाले । एक दिन मफोसल मासिक पत्रीकाको पत्रकार मेरो घरमा आइ मेरो कलाकारीताको अन्तरवार्ता लिइयो । त्यसैदिन दिन बित्दैगयो २०६३ सालमा मेरो बिबाहको लगन जुर्यो गोमा देवी गिरी सङग बैबाहकि बन्धनमा बाधियौ हामी । मेरो पहिलो सन्तान छोरिको जन्म भयो । आफ्नो जिम्वेवारी मेरो काँधमा थपियो मरोजगारीको लागी बिदेश प्रस्थान भए बिदेशमा पनि आफ्नो कलाकारीतालाइ निरन्तर दिइ रहे । त्यहाँ पनि साथाी भाइ बाट हौसला पे्ररणा पाए । करिब  ११ बर्ष पुरा गरी आफ्नै देश फर्की आइ आफ्रनै रुचि बिषयको ब्यापार गर्न थाले । King cobra Tattoo zone नामक पथरीशनिश्चरे १ मोरङमा पसल खोले यहाँ ट्याटु, आर्ट, अनि प्रिन्टिङका कामहरु गर्न थाले । Everst Art Fusion बाट कलाकारको सदस्य पत्र लिए । र आउदो दिनहरुमा सामाजिक सेवाको कामहरुगर्ने मोह जागेकोछ अनाथ अपाङग र बृद बृदाहरुको सेवा गर्नुछ । गित संगित र साहित्य प्रेमी हुं । र अन्त्यमा मलाइ मेरो कलाकारीतमा साथ दिनुहुने सम्पुर्ण महानुभाबहरुलाइ हृदय देखि धन्यबाद गर्दछु ।


Click on the link below for more information about the artist.

Artist Bhim Puri 

Curriculum Vitae

Statement

Artworks

About the author

Admin
Your Comments

0 Reviews:

Thank You For Comments !

Copyright © 2023 Lalit Kala Sangam and Blogger Themes.